6 Temmuz 2011 Çarşamba

temmuz ayındaydık biz di mi??





dışarda nasıl bir yağmur,fırtına,şimşek vb gök hadiseleri var şu an anlatamam. pek net çıkmadı ama fotoğraftaki o sisli görüntünün nedeni yağmur. ve bu akşam görüntüsü de sadece saat 19:30 sularında çekildi:)


iyice kaydı mevsimler,Allah sonumuzu hayır etsin..

böyle bi iç sıkıntısı yaşıyorum şu an,boş boş oturmaktan sanırım:) film mi izlesem dışarı çıkıp biraz yürüsem mi toprak kokusuyla bilemedim..aslında yapacak işlerim var.iki makine çamaşır atmam lazım,artı uzun zamandır onarılmayı,düzeltilmeyi bekleyen ufak tefek giysilerim var.ki birini acil halletmem lazım,h.sonu giyicem çünkü.(tabi,benim ne gün ne giyeceğim,ne gün nereye gidip ne gün banyo yapacağım,gün gün yiyeceklerim falan hep günler öncesinden bellidir. (ne çok "gün" kullandım bi cümlede bu arada:)) hiç sevmiyorum bu huyumu,illa ki herşey kafamda planlı olacak,biraz spontene yaşa hayatı yaw,akışına bırak.. yok:) aslına çok da severim ani kararlarla bişeyler yapmayı..)



ders de çalışmam lazım.salı günü sınav var ve ben h.sonunu izmirde geçireceğimden bu akşam ve yarın akşam büyük bi kısmını halletmem lazım.pazartesi direkt iptal olacağım için:) 
seviyorum aslında yolculuğu ama gece olunca doğru düzgün uyuyamıyorum ve ayaklarım inanılmaz şişiyo.ayak bileği diye bişey kalmıyo yani,böyle dümdüz,soba borusu gibi oluyo bacaklarım:) sonra bütün gün de zombi gibi geziyorum ortalıkta,mal mal bakınıyorum hebele hübele şeklinde:)


ama lanet olsun içimdeki arkadaş sevgisine işte:) cumartesi günü ordudaki sevgili arkadaşım "haftaya h.sonu izmir'e bekleniyorsunuz sn. ..." şeklinde msj atınca dayanamadım. zaten hepimiz bi yerlere dağıldık,eskiden her buluşmada bütün ekip üyeleri hazır ve nazır olurdu,şimdi illa ki fire veriyoruz.biri "izin alamadım" diyo biri "2 gün nöbet yazmışlar,48 saat iptalim,öhü öhü" şeklinde.. 


öğrenciyken ne güzeldi bee,sabahlara kadar kıkır kikir muhabbetler,gecenin bi saatinde "hadi dışarı çıkalım" diyip bi yerlere gidip sonra son otobüsü kaçırıp 3 kuruş parayla taksiye binip "fazla yazmasın" diye yolun yarısında inip tırsa tırsa eve yürümeler:)) hey gidi günler:) 
özledim ulen hepinizi:)


yeter bu kadar gevezelik,bu saçma sapan yazıyı okuyup vakit ayıranlara da da ayrıca teşekkür etmek istiyorum:)


öptüm hepinizi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder