16 Eylül 2011 Cuma

♥ miss ipekyol ♥

geçen akşam bi önceki postta bahsettiğim arkadaşımın nişanı için kızılayda serseri mayın gibi amaçsızca dolaşarak ve ne aradığımı bilmeden aradığım şeyin gelip beni bulması için rastgele dükkanların vitrinlerine bakarken(bu arada hayır o maxi etek kombinini giymedim:)) bi baktım,kızılayda ipekyolun outleti varmış meğer!! kendimi esefle kınadım,şimdiye kadar farketmediğim için.ama kuvvetle muhtemel yeni açılmıştır,yoksa gözümden kaçmasının mümkünatı yok:)

neyse,ben sezon sonundan ne düşürebilirim diye askıların arasında kendimi kaybetmişken bu güzelliği gördüm:)



neden bilmiyorum ama bu sene kürke taktım.elim hep kürklü şeylere gidiyo:) sonunda bi tanesi benim oldu:)

tabi bu trençkotun indirim değil yeni sezon 
reyonunda olduğunu uzun bi süre sonra farkettim:p aslında doğruyu söylemek gerekirse öyle çok çok bayılarak almadım,ama hani bazı şeyler vardır dibiniz düşerek almazsınız ama sonra hiç üzerinizden çıkmaz,bunun da onlardan olacağını hissediyorum:)


ve bu blogger yarın sabah 4 kafadengi,gezme manyağı arkadaşıyla haftasonu tatili için yola çıkar,Allahın izniyle..istikamet peribacalarıı! :)

çanta - batik


şu şarkıyla veda etmek istiyorum


sibel alaş - bin yıldız


mucuk hepinizi ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder