24 Eylül 2011 Cumartesi

H&M Cepa - Gordion

efendim bildiğiniz üzre Ankara'da CEPA alışveriş merkezine H&M açıldı.ben de dün akşam hoşgeldinize gittim,gitmesem ayıp olurdu ama di mi:) ve bu gömlek çok hoşuma gittii!


sağdaki resimde desen daha net.hem kızıl hem de lacivert olanı vardı ama bedenleri kalmamışş:( her askıya her rafa baktım,belki birileri oraya buraya atmıştır diye ama,cık.

bu at desenini bi çok parçada çalışmışlar,çok hoşuma gitti.net.te bi kaç örnek buldum sizin için.mağazada gömlek dışında başka bişeyde görmedim yalnız.


mağazada her iki rengin böyle kısa versiyonu da vardı







buna da bayıldımmm






CEPA'daki geçtiğimiz cumartesi açılmıştı.yarın da Gordion şubesi açılacak.hatta ben de orada olucam:)

ne yani,sabahtan kızılayda işim varken,hazır yakınına gitmişken girip,bitmeden gömleğin bedenini almak gayet mantıklı değil mi:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder