19 Kasım 2011 Cumartesi

çekiliş : çatı katı ilkay,flormar



bir cumartesi sabahından merhabalar hepinize;) bugün hava evde oturulamayacak kadar güzel ankarada.ben de kendimi bi yerlere atmaya karar verdim ama nereye atsam bilemedim.. bu aralar alışveriş yapmak istemiyorum.azıcık fazlalıklarım var da.insan kilo alınca hiç bişey denemek istemez ya,öyleyim işte..

bu konuda bana bi tavsiyesi olan var mı? her türlü öneriye açığım:)

neyse,ben size asıl bi çekiliş haberi verecektim
blog camiasında ilk takip ettiğim,blog açmaya heves etmeme neden olan çok severek takip ettiğim bloglardan biri.çoğunuz duymuşsunuzdur çekilişini.duymayanlar varsa da ben burdan duyurmuş olayım:) şansınız bol olsun;)
 


www.eczanemizde.com ve Çatı Katı Blog işbirliğiyle Flormar Makyaj Ürünleri hediye kampanyası başlamıştır.. sizde katılmak ve şansınızı denemek isterseniz buraya tıklayın,çekilişe katılın :) 

4 yorum:

  1. iki güne bir,bir bardak kaynar suya bir yemek kaşığı elma sirkesi katıp ılıyınca içiyorum
    ahmet maranki zayıflamak için söylemişti.
    bende biraz fazla kaçırınca yapıyorum.
    bana yarıyor ama mide rahatsızlığı olmaması lazımmış onuda söyleyimde çünkü mideye ağır geliyor sirke.

    YanıtlaSil
  2. önerin için sağol cnm.bunu bi ara ben de denemiştim ama bende pek işe yaramadı,ben her sabah aç karna bi çay bardağına koyup içiyodum..
    benim fazlalıklar artık gerçekten fazla olmaya başladı,sirke falan kesmez muhtemelen:) benim ciddi bi rejime girmem lazım.oof of :)

    YanıtlaSil
  3. işe yarayacak yükde hafif pahada ağır :) bir şeyler bulursan haberim olsun :)

    YanıtlaSil
  4. aslında bi ara krom kullanmıştım,elma krom değil ama sadece krom minerali,solgarın.6-8 kilo kadar vermiştim ama tabi aç kalmadan olmuyo:) baya çaba sarfetmiştim.ama normalde çok tatlı krizim olur,krom kullanırken olmuyodu ve iştahımı kontrol altında tutmak daha kolay oluyodu.. yumurta kapıya gelene kadar bekliyorum tekrar başlamak için:) düşünürsen bilgi alabileceğin bi adres verebilirim

    YanıtlaSil