5 Ağustos 2012 Pazar

kucak/laptop sehpası

Uzun zamandır aradığım kucak sehpasını dün migrosta buldum.Genelde alt kısmı minderli olanlar vardı her yerde,ben de onları sevmiyorum,hem kucağımda düzgün durmayacak gibi geliyo hem de yazın sıcakta iyi olmaz diye düşündüm.Sonunda istediğim gibi bişey buldum.



Tv karşısında atıştırırken veya laptop kullanırken çok rahatlık oluyomuş,iyi ki almışım.Şu an üzerinden yazıyorum size bu satırları:) pc kullanırken özellikle yazın kucakta tutmak zor oluyo bildiğiniz üzre,kucağımda ateş topu tutuyomuşum gibi oluyodum,şimdi mis:)

Düşünenler varsa fikir olsun..



5 yorum:

  1. çok akıllıca olmus.
    banada beklerim =)

    YanıtlaSil
  2. :) ateş topu heheee su an resmen tarif ettiğin üzere ateş topu oldu kucağımda laptop güzel fikirmiş :)

    YanıtlaSil
  3. kolun yukarıda kalmıyor mu sanki kolunu yukarı kaldırmak zornda kalacakmışım gibi görünüyor

    YanıtlaSil
  4. @nabrut sen sorunca bi an düşündüm pek hatırlayamıyorum:)) ama hiç dikkatimi çekmemiş, rahatsız olmamışım demek ki:)
    zaten o boşluğa bacakların anca sığıyor öyle yüksek olmuyo yani

    YanıtlaSil