1 Ekim 2011 Cumartesi

I ♥ shopping !!

artık test ettim onayladım ki ben cuma akşamları evde oturamıyorum! bi şeyler dürtüyo beni cuma oldu mu.nitekim bugün de dedim akşam bi yerlere gitmeliyim ama çok da uzak olmamalı çünkü yarın sabah erkenden kızılayda olmam gerekiyo.bu durumda çok da fazla bi seçeneğim yoktu ve "istikamet ankamall" şeklinde iş çıkışı kendimi dışarı attım.önce bi yemek yedim tabi ki.malum yüzmeye başladım.kilo vermek 1.önceliğim değil ama hazır spor yapıyoken biraz dikkat edip bi kaç kilo fazlalıktan kurtulsam ballı kaymak olur:) bu nedenle en sevdiğim salata olan sezar salata sipariş etim.o kadar güzel görünüyodu ki sizler için fotoğraflayacaktım ama etraf çok kalabalıktı,insanların tuhaflıktan manyaklığa bilimum sıfat yakıştırmalarına maruz kalmaktan korktuğum için vazgeçtim:)

niyetim yemekten sonra sadece migrosa girip mutfak alışverişi yapmaktı ama alışveriş dürtülerim yine ortaya çıktı ve kendimi lcw'nın önünde buldum.ve bakın orda neyle karşılaştım:)






burda desen gayet açık ve net:)


buradaki postta at desenini h&m' de gördüğümü ve çok sevdiğimi söylemiştim,tevafuğa bak ki lcw'da karşıma çıktı.kumaşının yapısı falan da çok hoşuma gitti.böyle tiril tiril duruyo.çok sevdimm:) tek sorun 38 beden olması:/ yarın kızılay şubesinden 36sına bakıcam,umarım vardır.. bu da kötü durmadı ama 36 olsa çok daha iyi duracak kanımca.

lcw'yla ilgili tam bi karar veremiyorum.aslında pek beğenmemekle birlikte bazen gerçekten güzel şeyler çıkarıyolar ve aslında dolabımda hatırı sayılır yere sahip bu marka:) bu arada yeni bi kreasyon yapmışlar sanırım çünkü dikkat ettiyseniz etikette lcw premium yazıyo ve siyah.


gitmişken watsons'a da uğramadan olmazdı tabi:) bu sefer gayet bilinçli,ne alacağının,neye ihtiyacı olduğunun bilincinde bir tüketici olarak gittim ve abartmadan,kredi kartımı kabartmadan çıkmayı başardım:)
havuza giderken kocaman şampuan ve duş jelimi taşımak istemiyorum.zaten havludur saç kurutmadır derken valiz gibi bi çantayla geziyorum.o yüzden küçük seyahat boyu banyo setlerinden alayım dedim.bunları buldum hem de çok uygun bi fiyata.bi de her zamanki makyaj temizleme mendillerimden aldım.
umarım şampuan ve jel iyi çıkar.gerçe ben sadece kutuları için aldım:) beğenmezsem boşaltır normalde kullandıklarımı doldururum:)



ve kore dizi-film sevgim dolayısıyla migrostan ramen aldım:) önceden de almıştım,beğendim.eminim dizilerde taze sebzelerle yapılanlar çok lezzetli oluyodur.bunlarım içinden hazır kuru toz soslar çıkıyo.suyuna karıştırıyosunuz.o yüzden biraz tuhaf bi kokusu oluyo bazı çeşitlerin.
bu acı olanı ilk defa deniycem.
itiraf ediyorum bu sefer almamın nedeni çubuklardı:)


hiç kullanmadım çubuk,ilk deneyimim olucak.hayır zaten şapur şupur etrafa sularını saçarak yenen bişey,bi de çubukla nasıl olur bilemiyorum.
bi kere arkadaşla öğle yemeğinde yapıp yemiştik.o günden sonra bi daha insanların yanında ramen yememeye karar verdik ikimiz de:)

bu arada haftaiçi Bir Zamanlar Anadolu'da filmine gittim Nuri Bilge Ceylanın.onunla ilgili de bi yorum postu yapmayı planlıyorum ama kısaca ilk nuri b.c. deneyimim olmasına rağmen beğendiğimi söylemeden geçemiyicem.neden bilmiyorum.aslında çok boş ve yavaş bi filmdi ama görsellik ve oyuncular açısından çok zengin olmasından belki üzerimde bıraktığı etki.
yani kısaca tavsiye edilir.

eveet,geldik yine bi postumuzun daha sonuna:) hepinize iyi geceler..

bu arada yeni katılan izleyicilerime de hoşgeldiniz diyorum;)

4 yorum:

  1. LCW benimde son zamanlarda çok kararsız kaldıgım bir firma. Ama yinede alıyorum bişeyler :) bu bluzuda çok begendim, mutlulukla giyin..

    Çubuklarla ilgili yoruma çok güldüm :)

    Ayrıca bu filmle ilgili postu bekliyorum...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim şekerim,daha güzelleri senin olsun:)
    walla çubuklarla kendimi hayal edince ben de çok gülüyorum kendime:) bakalım nasıl oalcak

    YanıtlaSil
  3. ACILISI GÜZEL.DOĞRU TERCİH YAPMIŞSIN:)YEŞİL RENKTEKİ MANTARLI DEDİĞİN GİBİ ACAYİP KOKUYOR:(
    ÇUBUK İŞİ İÇİN BENDE ÇOK HEVESLENMİ YOUTUBE DA BİR VİDEODAN ÖĞRENMİŞTİM YARDIMCI OLUR BELKİ :)

    YanıtlaSil
  4. evet mantarı beğenmedim ben de.tavuk fena değildi.acılıyla bu sefer doğru tercih yaptım demek ki:)
    çubuklara da bu akşam baktım baktım geri bıraktım:) henüz kendimi hazır hissetmiyorum:) dediğin gibi önce bi videolardan falan araştırma yapayım:)

    YanıtlaSil