16 Ekim 2011 Pazar

yamalı bohça

bence bu postu en iyi anlatan kelime bu,yamalı bohça:) çünkü uzun bi ara verdim ve her blogger gibi paylaşılmayı bekleyen çok şeyim var.ama hepsine ayrı post yapacak zamanım ve enerjim yok maalesef.bu yüzden bu paylaşılacakların "bazılarından" :) kısaca bahsederek listeden bi kaç madde eksiltmek istiyorum:)

öncelikle ilk hediyemden bahsedeyim:) eveet,ben bi çekilişi kazandım:) sevgili Peritozu'nun kitap çekilişini ben kazandımm!




kendisine tekrar çok ama çok teşekkür ediyorum.okunacaklar listesine eklendi,elimdekiler bitince hemen saldırıcam:)

bi sürü yeni ciciler aldım ama içinde paylaşmaya en değer gördüğüm :
 1) botlarım

 CANZONE

ben o tüylü kısmını yukarı kaldırarak giyiyorum çünkü bu şekilde kullanınca pantolunun altında potluk yapıyo ve oturup kalkarken takılıyo pantolona.
bu arada söylemeden geçemiyicem,zizigodan aldım botları,zizigodan ilk alışverişimdi ve hızlarına hayran kaldım.cuma günü mesai çıkışı verdim siparişi,pazartesi mesai çıkışı elimdeydi:) siteyle ilgili tereddüdü olanlar varsa kesinlikle tavsiye ediyorum. 
ayağımdaki halini de aklıma gelir de çekersem eklerim:)
"fotoğraf çekmeye pek alışık olmayan blog sahibesi" :)

vee 2) şimdiden yeni ünüformam olan gömleğimm

MANGO


kemeri ben uydurdum.aslında kemersiz de güzel oluyo o şekilde de kullanıyorum,spor duruyo.ama daha şık bi görüntü için kemer şart

hem post hazırlamaya(bilgisayarım anlamadığım bi nedenden dolayı 2 kez kapanmış olsa da yılmadım,bu postu yayınlıyorum:)) hem valiz yapmaya çalışan(hayır aradığım kitabın en alttaki kolinin en dibinden çıkması şart mıydı yani:( ) blog sahibesinden bu kadar.

yakında daha uzun ve detaylı postlarda görüşmek ümidiyle,salı günü benim için dönüm noktalarından biri, dualarınızı bekliyorum..

bu arada bu güzel hediyelerden siz de isterseniz buraya
ama bence şansınız yok,malum ben katılıyorum:p

izmirde puslu bi pazar gününden olabilecek en içten sevgilerimle ;)

ve bi kaç saat sonra yine veda edeceğim sevgilim izmir,seninle de en kısa zamanda tekrar görüşmek ümidiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder