23 Haziran 2011 Perşembe

Gucci Rush,büyülendim!!

bugün bi işim için kızılayda dolaşırken ara sokakların birinde parfümler gözüme çarptı.rush'ın adını da hep duyuyodum ama hiç denemiştim.çünkü öyle popüler parfümlerden hoşlanmıyorum.


birincisi benim parfümüm biraz özel olmalı,öyle sokakta 10 kişinin 7sinde kokmamalı;) 


bir ikincisi parfümün modasının olmasını biraz saçma buluyorum.bu öyle zamanla değişecek bişey değil bence.


bi üçüncüsü de:) sık parfüm değiştirmeyi sevmem,dediğim gibi bu modayla değişen bişey değil.hatta kendisiyle bütünleşen,nerde o parfümü duysanız kendisini hatırladığınız insanlara da acayip imrenirim.hep öyle duyunca insanlara beni hatırlatacak,evladiyelik bi parfümüm olsun istemişimdir..


neyse,bi baktım bizim rush  tezgahtan bana göz kırpıyo:) karşılıklı bakıştık bi süre.
"boşuna heveslenme,ben kolay kolay parfüm beğenmemm" dedim kendüsüne,ama o şirin şirin bakmaya devam edince başka şansım kalmadı.bi kaç sn sonra yeni favori parfümümü bağrıma basarken buldum kendimi:)
geldiğimden beri gidip gelip sıkıyorum:) evde sıka sıka dibini getirecem şişenin:)


sanırım en kısa zamanda orjinalini alıcam..







aslında benim çok çok sevdiğim,vazgeçmeyi de hiç düşünmediğim bi parfümüm vardı.kendisiyle tanıştırayım sizi


yalnız bu parfüm maalesef güzel ülkemizde satılmıyo.almanyadan arkadaşıma getirtiyodum.hatta bi kaç kutu istiyodum genelde:) hihi:) 
ama en son geldiğinde bulamadığını söyleyince yıkıldım:( üretimden mi kalktı onun baktığı yerde mi yoktu bilmiyorum..


neyse,gelmek istediğim nokta şu ki,bu gucci rush benim bruno banani'ye inanılmaz benzemekte.ilk kokladığımda kendimden geçmiş bi haldeyken beynimin koku merkezinin bi kenarı da arkadan "ben bu kokuyu bi yerden hatırlıyıcam ama dur sen" diye fısıldamaktaydı:) ve bi kaç dk sonra jeton düştü:)


velhasıl kelam,eğer ki tatlı,pudramsı kokuları seviyosanız,dehşetle tavsiye ediyorum..


sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder