7 Haziran 2011 Salı

yaptım,oldu :)

eveet,teknik nedenlerle biraz geç kalan yeni postumla karşınızdayım:) aslında bu postu  3-4 gün önce yayınlayacaktım ama dediğim gibi teknik nedenler nedeniyle bugün hazırlayabiliyorum.ne demişler geç olsun da güç olmasın,di mi ama:)

lafı fazla uzatmayayım efendim bendeniz ayakkabı tasarladım;) çıkış noktam trendyoldaki bi babetti (şu an markasını hatırlayamıyorum maalesef:( ).çok beğenmiştim ama biraz fazla tuzluydu.şöyle bi inceleyince aslında pek de zor bişey olmadığını farkettim.sonra güzel bi alışveriş yaptım.malzemeleri doğru seçmek önemliydi çünkü.

genelde çapa ve kraliyet arma temalı malzemeler kullandım

düğmeler 


burda aslında iki tane arma var.bi tanesi lacivert çapa,diğeri de üzerindeki simit:) iç içe geçirdim


düğmeleri armalara diktim 


bunlar da izmirden 15 tl ye aldığım babetler

  
kot kumaştan


kenarlarına japon yapıştırıcısıyla sutaşı geçtim,hazırladığım parçayı da yine japonla ayakkabının üzerine yapıştırdım.
vee işte sonuç:)






 bayrak fikri tamamen bana ait,modelde yoktu;) gerçe sağ ayaktaki biraz ters oldu ama olsun:p






bu da kombinlediğim çantam




hem beğendiğim bişeyi çok ucuza mal etmiş oldum,hem kendi tasarladığım bişeyi giyme zevkini tattım.aldığım iltifatlara da "kendim yaptım" karşılığı sonrasındaki o takdir ve beğeni karışımı bakışlar çok keyifli oluyo doğrusu:) hehe:)


eylemlerim sürecek:) izmirdeki terzimle görüştükten sonra giyisi tasarımına da el atıcam inş.:) istediğim gibi şeyleri her zaman bulamıyorum,özellikle de yazları.zaten uzun zamandır aklımda olan bişeydi diktirmek ve tasarlamak ama bi türlü fırsat bulamadım.bu sefer olacak,hissediyorum:p




haftasonu da istanbul'da güzel havanın tadını çıkardım:) özlemişim doğrusu.bi de kankilerimle birlikte olunca değmeyin keyfime:) 
benim için hep özel bi yeri olmuştur istanbulun.. havası bile farklı mübareğin:) il sınırından girer girmez hissetmeye başlıyo insan o kendine özgü dokusunu.. şehirlerin de ruhu olduğuna inanırım ben:) geçmişinden gelen,yaşayanların anlayışlarıyla şekillenen,kendine has bi kültürü var her şehrin..


fotoğrafları da paylaşırım belki,şu an bilemiyorum;)


şimdilik bu kadar.şimdi ufak bi alışveriş yapmak için dışarıya çıkıyorum.uğramayı planladığım yerlerden biri de ipekyol:) sevgili nakicim çok güzel şeyler yakalamış indirimden.şansım varsa ben de bişeyler bulurum:)

hepinizi öpüyorum ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder