11 Haziran 2011 Cumartesi

yeni dergimiz hayırlı olsun:) tesettür dergisi ; Âlâ

yeniden merhabalarr:)


bu postu size izmirden,evimden yazıyorum.ne kadar özlemişim ailece oturup,çay içip sohbet etmeyi.. tabi buraya gelmem baya bi maceralı oldu,sağolsun chp.nin zeka dolu yöneticileri cuma akşam tam iş çıkış saatinde ankaranın göbeğinde tandoğanda miting yapmaya karar verince ben her zaman rahat rahat yetiştiğim otobüsümü kaçırdım.tabi seçim olduğu için cuma akşamı bilet kalmayacağını da tahmin edersiniz.hangi firmaya sorsam "sabaha yardımcı olabiliriz" cevabını alıyorum.delirmek üzereyim,ertesi sabaha kalmam mümkün değil.ama ben canhıraş garajın altını üstüne getirip,bi firmada 1,5 saat sonrası için sadece tek bir bayan yeri buldum:) tam ben bileti alıyorum iki bayan bi erkek geldiler,"bize bi bayan yeri var demiştiniz" diye,adam dedi "onu biraz önce bayana sattık" bunlar "nasıl olur,bize söylemiştiniz" falan derken ben hemen kaptım bileti adamın önünden nolur nolmaz diye:) hem de cam kenarıymış:)




neyse yine çenem düştü,ben sizle başka bi haberi paylaşacaktım.ilk tesettür dergimiz çıkmış,hayırlı uğurlu olsun:) daha içeriğini inceleme fırsatım olmadı ama nasıl olursa olsun bu alanda ilk olduğu için okunmaya değer diye düşünüyorum.






adı Âlâ.. derginin kendi sitesi için buraya tık ;


içinde genelde istatistiki bilgiler var ama derginin tanıtım sayısı kitapçığına da aynı adresten ulaşabilir,hatta indirebilirsiniz.


gazetedeki tanıtım yazısı için buraya tık .


facebook'ta takip etmek için buraya , ve


twitter'da takip etmek için buraya tık .


dergiyi Gazete bayileri, NT, D&R ve seçkin kitabevlerinde bulabilirmişiz,en kısa zamanda ele geçirmeye çalışıcam:)


sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder