20 Aralık 2011 Salı

12 dua mimi

mim mam mom çok mutluyum dostlaar,benim de artık bir mimim vaar:) sevgili Nabrut mimlemiş beni,eksik olmasın:)
ilk kez mimlenen blog sahibesinden saçma sapır tepkiler:) daha da beni kimse mimlemez heralde:p

mimimizin konusu yeni yıldan 12 dilek.sevgili nabrut da bu mimi top10 dua listesi olarak yanıtlamış ki pek sevdim bu fikri,ben de Rabbimden istediğim 12 dua olarak yazıyorum bunları..

başlıyoruz

1) öncelikle şu an yaklaşık bir yıldır aldığım hizmet içi eğitimimi başarıyla tamamlayıp uşağa (asıl görev yerim) hayırlısıyla dönmek istiyorum.
aslında ankarada da çok güzel insanlarla tanıştım,iş arkadaşlarım acayip eğlenceli insanlar,bol bol gezdim tozdum falan filan amaa sınav sınav nereye kadar,bu da bi bünye yani sonuçta bi yerden sonra kaldırmıyo:) (bknz.15 ay eğitim koyarsan böyle olur devlet babaa! )

2) aşk istiyorum:p hihi:)
daha doğrusu aşk demeyelim de biz ona hayatı paylaşacak birisi,hayırlı bi eş diyelim:)

3) kendim için,ailem için,dostlarım,yakın çevrem için sağlık istiyorum
Rabbim değerini kaybetmeden bilmeyi nasip etsin inş..

4) 


tam olarak şöyle bir araba ve ona sarılarak fotoğraf çekilmek istiyorum:)
öyle büyük bişeye gerek yok,küçük bir fiesta efenime söyliyim bir opel corsa ya da bir pegeout 307..
tabi ilerde minicik minnacık içi dolu turşucuk beyaz (beyaz olması çok önemli! :)) bir qashqai istememin şu anki konumuzla uzaktan yakından alakası yok!

5) istediğim kadar,çatlayana ve de patlayana kadar tatlı yiyip hiç kilo almamak hatta vermek istiyorum:)

6) abim kazasız belasız van'daki görevini tamamlayıp dönsün istiyorum:(

7) Rabbimden beni hayırlı amellere ulaştıracak adımları atmayı nasip etmesini,onun rızasını kazandıracak işlerde beni kullanmasını diliyorum..

8) umutsuz ev kadınlarının türk versiyonu bitsin istiyorum! hatta desperate housewives'ın yönetmeni 'dizinin karizmasını itibarını yerle bir ettiniz' diye dava açsın istiyorum!

9) kaybolmayan sakız istiyorum:) ?!

10) yılda 3 gün olan "deli izni" (bknz. haber vermeden işe gitmeme hakkı.yurtdışında adı gerçekten böyleymiş bir rivayete göre:)) haftada bir güne çıksın istiyorum:)
sabah saati kurayım çalsın ama kapatıp yastığa geri yumulayım istiyorumm! hem de çokk:)

11) uşağa suni deniz yapılsın üzerinde de feribot seferleri başlasın istiyorum:)
evet izmirliyim,evet denizi olmayan şehirleri sevmiyorum,evet bazılarınızın bunu ukallalık olarak algıladığını ve sinir olduğunu biliyorum ama napyıım denizi olmayan yerde yaşayamıyoruum:)

12) yurtdışına çıkmak istiyorum.neresi olduğu çok farketmez (ortadoğu ilk tercihim).farklı kültürden insanlar tanıyayım onlarla konuşayım istiyorum..

şimdi sıra geldi kimleri mimlediğime,and oscar goes too;

LoveMeorLeaveMe , Medanşeri , Tazekahve , F!rtonyus , Eslemce

 Hola !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder