24 Aralık 2011 Cumartesi

maxi etek,ceketler vb. yeniler

yine bi süredir paylaşılmayı bekleyen postlardan biriyle karşınızdayım sevgili bloggerlar:) lafı fazla uzatmadan fotoğraflara geçicem.az laf çok iş bi post olacak,yani umarım:)

bu eteği bi ay kadar önce trendyoldan almıştım.pekduyulmamış ama merak eden olursa markası SANDRO - 39.90 tl




hala daha kutusunda durduğu içün ütüsü yok kırış buruş bi halde,kusura kalmayın artık blogcanlar:)
malum bu mevsimde ankarada maxi etek kombini giymek cesaret istiyo:) artık kısmet baharda nerede giyerim kim bilir..


ceket KOTON bu sezondan - 89.90 tl
onu da sezon başında almıştım ki şu an çok pişmanım:( daha güzel modeller çıktı sonradan (mesela defacto'dakiler fiyatlarına göre hiç fena değiller)

hele ki bugün addax'ta bi tane gördüm ki,of diyorum,of ki ne of.. hem de sadece 50 tl'ydi :/
tamam belki marka değil gerçek deri de değil ama hiç belli olmuyodu

yalnız bu cekedin sevdiğim bi yanı var içinin leopar olması:) kıh kıh kıh:)
seviyorum leoparı napiim

çantayı görmmüştünüz zaten.tam şuradaki postta




bu kazağa resmen dibim düştüü! aslında askıda pek de bişeye benzemiyodu ama dedim ki bunda bi ışık var bi şans ver:) zaten ayıptır söylemesi böyle askıda iyi durmayan giyince kendini gösteren şeyleri bulmada üstüme yoktur:p

etiketinden de görüldüğü üzre ADDAX'tan bulunma kendileri ve sadece 25 tl ;)



böyle durduğuna aldanmayın giyince çook hoş oluyo..




vee bu ceketler de trendyol ganimeti.bunları alalı bayaaa bi oldu:) etekten de eskiler.hatta geçen gün bi baktım tekrar gelmiş aynıları,o kadar:)
öyle bayılarak almadım ama markete giderken bile bi eteğin üstüne alıp çıkılabilir

COLIN'S
açık kahverengi olan 17.99 haki olan 11.99


sırt detayı


bitmediii:)

ben de baya bi yüklenmişim kredi kartına ya,bak şimdi böyle hepsini bi arada görünce dank etti birden:)

yok yok çok değil aslında,uzun zamandır paylaşmamıştım ya hepsi birikti ondan:p


bunlar da son watson's ziyaretinden arda kalanlar..

nemlendiricim bitmişti arkadaşımın tavsiyesiyle olay alacaktım ama bu nivea aqua larda kampanya varmış,nemlendirici + göz kremi 18.90 gibi bişeydi.

vaseline kakao yağlı nemlendiricinin kokusuna kanıp aldım,iyi ki de almışım,çook beğendim:) kokusu süper zaten,çok da güzel nemlendiriyo.o da 5.90 gibi bişey olması lazım

equal'sa benim yıllardır vazgeçemediğim bi koku.ortaokuldan beri kullanıyorum.
babam bi evlilik yıldönümlerinde anneme hediye almıştı ama bütün şişeyi ben bitirdim:) hahaha:) annem zaten pek sevmez parfümü,migrenden dolayı çok hassas kokulara karşı,napsaydım ziyan mı olsaydı yani caanım parfüm:p

o da yenilendi,şimdi 3 çeşidi var sanırım,adlarını tam bilmiyorum ama benim kullandığım classic
tanıtım fiyatıydı,deodorantıyla birlikte 25 tl


bu bilezik de çok eskilerden,yazın almıştım.hazır paylaşmadıklarımı paylaşıyoken bunu da aradan çıkarayım dedim:)

"bütün dolabı fotoğraflamaya azmetmiş blog sahibesi" :)

internetten alınma,yenimoda'dan
CHİCCY - 14.90




kaç gündür reklamlarda görüyorum,merak ettim napiim:)

ETİ KOMBO - 1 tl :))



içini merak edenlere:)tadını da beğendim.bi daha alır mıyım? bence alırım:)


bitti bitti korkmayın:) hepsi bu kadarcık:p

arkadaşımın ısrarıyla şu diziyi izlemeye başladım  you are beautiful
4.bölümdeyim,klasik kore dizisi şimdilik pek bi atraksiyon yok.bi kaç bölüm daha kredisi var bakalım:)

aloha !

6 yorum:

  1. yaaa sen ne diyorsun bak biraz daha sabret youare en sevdiğin kore dizileri arasında ilk üçe girecek.ben etkisinden kurtulamamıştım yani:))
    hımm bu arada bilekliğe bayıldım on numaraymış...

    YanıtlaSil
  2. o kadar diyosun yani:) valla 11.bölüme geldim öyle pek büyük bi hevesle izlemiyorum ama bakalım:) son bölümler herşeyi değiştirebilir:p

    YanıtlaSil
  3. bu arada ilk üçün ne çok merak ettim:)
    arşivimde varsa bundan sonra başlayayım

    YanıtlaSil
  4. dizi on birinci bölümünde hala seni içine almadı ise ümidi kes ama o kadar izlemişşin en güzeli son bölüm ki izlemelisin :)
    benim 1-secret garden
    2-greatest love
    3-boys over flowers
    4-you are :))
    daha çok var kendimi durduramdım birden :)

    YanıtlaSil
  5. eteği çok beğendim :)

    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. sağol cnm,daha güzelleri senin olsun:)

    ben de senin pradanı çok beğendim ama! tam bu tarz siyah bi çanta arıyorum bu günlerde.. ama ben muhtemelen ümitköy pazarından alıcam:p

    YanıtlaSil