18 Aralık 2011 Pazar

çok dağılan ama sonu iyi toplanan haftasonu!?


aslında ben de o pazartesi sendromu yaşayan sessiz çoğunluktan biriyim.bu haftasonu da biraz fazla dağıldığımı hissediyorum yani  2 günde çok duygusal dalgalanmalar yaşadım:) cumartesi günü bi arkadaşla sosyete pazarı macerası ardından avm gezmesi ardından bi çin restoranında içinde ne var acaba ya caiz olmayan börtü böcük vesair varsa,
"ee ne çeşit yağ ve diğer malzemelerden kullanıyosunuz acaba,yani şey,kem küm,öhü böhü,anlatabildim mi" şeklindeki aslında pek de anlaşılmayan soruma garsonun
"kullandığımız malzemeler tamamen türk mutfağına ait hanımefendi,sormak istediğiniz şeyi anladım ama içiniz rahat olsun" cevabına rağmen 'neyse ben fazla egzantrik bişey yemiyim yine de nolur nolmaz.ne o öyle yok dil balıklı roll,karidesli ramen falan.ben bildiğimiz tavuklu ramen yiyim diyerek noktaladığım yemek maceram..

bugün de tüm günü kendime ayırdım.sabahtan rahaat rahat kahvaltımı yapıp,blogcanlarımı gezip,sonra ayıptır sölemesi misler gibi duşumu alıp bir de film koyup (bu kadar geç izlemiş olmaktan dolayı utanç duysam da sonunda izledim di mi,o da bişey.bknz : inception:)) elimde kahvemle keyif yaptım.

sonra geç saatlere doğru sevgili arkadaşımla birer çay-kahve birlikteliğiyle (kahveci olan benim tabü kü) biraz muhabbetin ardından cnbc-e deki dizimi izlemek üzere tv.nin sesini açmıştım kiii bi de ne göreyim,benim ergen kurtçuğum caanım teen wolf'umun yerinde başka bi dizi! (secret circle diye adından bile basitlik akmakta) nayır nolamaz nidalarıyla bi yandan da gözümün ucuyla yeni diziye baktım.pek gözüm tutmasa da peşin hükümlü olmamak lazım tabi.

sonra yeni keşfettiğim ama büyüüük bi keyifle okuduğum,hani hakkında çok bişey bilmeden bi film izlersiniz ama film müthiş çıkar,enlerinizin arasında girer ya işte öyle,medanseri'nin bloğunda tavşan misali seke seke gezerken bi elimde de kumanda zaplarken nr.1 da maroon konserine denk geldim.fonda şu şarkı

maroon 5 - secret

niyeyse o anki ruh halime çok iyi geldi bu şarkı.. bütün haftasonu kafamın içinde kırkının da kuyruğu birbirine değmez misali uçuşan,önümüzdeki bi kaç ay içinde hayatımda meydana gelecek değişiklikler (benim beklediğim ve olmasını istediğim ya da olmasını istemediğim ama olabilitesi olan veya hiç aklıma gelmeyen),banyoda biten sabunumdan pazarda almadığıma pişman olduğum o kırmızı kelebenkli uçuş uçuş seksü perdeye kadar apır sapır ne kadar düşünce varsa hepsi birden yağ gibi aktı gitti kafamın içine bi dinginlik geldi ve kendimi yeni bi haftayla yüzleşecek enerjiye sahip hissettim:)

böyle de manyak,saçma bi insanım işte:) burcumdan mıdır nedendir bilinmez çok gelgitli yaşıyorum hayatı her zaman.bi anım bi anımı tutmuyo.bi gün deli gibi mutluyken ertesi gün hayatımdaki herşek çok kötü görünebiliyo gözüme.. dengesizim tamam niye yüzüme vuruyosunuz yani:)

bu arada burç demişken,on iki hayvanlı türk takvimine göre kaplan burcu olduğumu da öğrenmiş bulunmaktayım.şöyle ki



Kaplan

Genel Özellikleri : Talihli, Dinamik, Huzursuz, Cesur, Ne Yapacağı belli olmayan, Yaşama bağlı ve yaşamı seven.

Kaplan yılında doğan insanlar genel olarak talihlidir. Beklenmeyen tarzda davranan, hareketli ve cesur insanlardır. Kaplan yılında doğan bir insan ile beraber olan birisinin ondan bıkması düşünülemez. Bu insanlar sonucun nereye varacağını tam olarak düşünmeden eyleme geçmekte acele ederler. Sık sık coşku havasına girerler. En iyi tarafları sıcak kalpli olmalarıdır. Başkalarının isteklerine anlayışla yaklaşırlar. Zayıf tarafları ise bencillik ve dostlarına karşı mesafeli davranmalarıdır.

Kaplan yılında doğanlar meslek ve kariyerde genellikle başarılı olurlar. Bazen telaşlı mizaçları zarar görmelerine sebep olur. Güçlü duygusal bir mizaca sahiptirler. Kadın veya erkek olsun gençliklerinde çapkınca yaşam sürmeleri olasıdır.(!!!) Bununla beraber yıllar geçtikçe olgunlaşırlar ve durulurlar.



çapkınlıkla uzaktan yakından alakam olmasa da biraz bencil olabilirim:p ve evet ne kadar çok sevsem de dostalrıma karşı her zaman bi miktar mesafeli de olabilirim! 


neyse bu saçma sapan yazının sonunu getirebilenleri tebrik ederekten son zamanlarda biraz değişime uğrayan müzik zevkimle kaç gündür dinlemekten bıkmadığım şu şarkıyı o sabır abidesi insanlara armağan ediyorum!

tık tıkk


hola !!

2 yorum:

  1. neyse ki garson anlayışlı çıkmış da özet geçmiş :)bloğun hayırlı olsun , sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim cnm,sağol:)

    bu sorunun üstüne bi de masadaki çubukları gözüm yemeyip amerikan servis isteyince abuk bakışlar fırlattı ama dediğin gibi en azından o konuda biraz içimi rahatlatmış oldu:)

    YanıtlaSil