17 Aralık 2011 Cumartesi

hediye flormar ürünlerim

uzuun zamandır yayınlanmayı bekleyen hediyelerimi sonunda fotoğraflamayı başardım.bi önceki postta da bahsettiğim gibi sevgili ilkayın çekilişini ben kazanmıştım.bilgilerimi verdikten 2 3 gün sonra kargom geldi:)

işte içinden çıkanlarrr




o güzel çantanın içinde geldi ürünlerim onu da ayrıca sevdim:)

allıkla lip gloss u kullanmaya başladım bile.ben allığa çok zor karar veririm.açık tenli olduğum için kahverengimsi tonlar gitmiyo,pembemsi tonlar seçmeye çalışıyorum ama onlar da genelde çok bebek pembesi oluyo.şöyle doğal bi pembe bulamıyorum.(yıllar önce hediye olarak gelen oriflame makyaj paletinin allığını çok beğenmiştim o açıdan.tam yerindeydi tonu.makyaj paleti hala durur,tabi allık kısmında köşeleri dahil bi toz bile kalmadı:))

 bi diğer zorluk da simsiz olmasında.simli allık sevmiyorum.ya da böyle çok ince simli,sanki kendisinden gibi parlayan.satıcı kızlarla çok tartışmışlığım vardır bu konuda:)

 "abla bu simli değil,sürünce belli olmuyo o"

 "yok yok ben biliyorum onları,böyle ışıkta yakından bakınca parlıyo.böyle hiç bi atraksiyonu olmıcak.sanki renkli pudra gibi olacak"

 sonra ardından tezgahtarların "ben yalan söylüyorum yani" temalı bakışları :)

 her neyse efendim,diyeceğim o ki sanırım o kızların haklılık payı varmış:) yıllar sonra buradan sizlerin önünde hepsinden özür diliyorum:) çünkü bu terracota allık da simli görünmesine rağmen sürünce o kadar da belli olmuyomuş yahu:) gideri var yani.benimle aynı takıntılı endişeleri paylaşanlara duyrulur..

fondötenle fara gelince;fondöten kullanarak cildini boğmayı uzun bi süre önce bırakmış,renkli makyajdan da hoşlanmayan biri olarak özel bi yerlere giderken kullanılmak üzere çantasında kaldırıldı..


bitti sanıyosunuz ama bitmedi:)



bu güzel hediyeleri de eczanemizden.com koliye eklemiş..
hepsinden ikişer tane vardı ama sabunun birini her gün kullandığım için o burda değil:)

incelikleri için eczanemizden.com'a,bu çekilişi yaparak böyle güzel hediyeler almama vesile olan çatı katı ilkay'a çoook ama çook teşekkürler tekrar..

hola!!

2 yorum:

  1. güle güle kullan tatlım hep şanslı ol böyle inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Amiiiin diyorum:)
    teşekkür ederim cnm,sağol..

    YanıtlaSil